dinsdag 4 juni 2013

Even gewoon met zijn viertjes...

Tja, en dan is het ineens wel erg rustig. Slechts vier hondjes. Stil hoor. Maar misschien ook wel even lekker. Gisteren kwam Luna even heerlijk naast me op de bank liggen. Ze is blij dat ze van de jeuk af is. Normaal gesproken is ze altijd behoorlijk druk en wat nerveus. Niet zo gek, als je weet hoe het eerste  half jaar van haar leven is geweest. Als ze dan bij me komt liggen is  het voor een paar minuten en dan gaat ze weer. Maar gisteren heeft ze dus een behoorlijk tijdje rustig bij me gelegen. Fijn voor haar, en... mij. Vanmorgen kregen de schatten een lekker runderoortje en vanmiddag gezellig met ze naar het bos geweest. Relax hoor, maar morgen gaan we ons nieuwe logeerhondje alweer halen en dat is ook weer leuk. Als het goed is, is Rubio een heel sociaal en leuk hondje, dus we hebben er allemaal alweer zin in. Ik vind het ook leuk dat ik hem zelf van het vliegveld ga halen, doet me toch een beetje denken aan 10 jaar geleden, toen we Chloë gingen halen. Ik zal woensdag niet zo vroeg thuis zijn, dus op zijn vroegst donderdag een verslag van de reis en de aankomst van Rubio.