maandag 18 maart 2013

Voorjaarszonnetje in het Iddinkbos.

Vandaag was het heerlijk voorjaarsweer. Natuurlijk zijn we even naar het bos geweest. Wel een beetje koud, maar het zonnetje deed erg haar best om tussen de bomen door te schijnen. 't Was nog wel een natte kliederboel in het bos. Tja, wat wil je. Maar de hondjes vinden dat helemaal geen probleem hoor. Lekker zo'n modderbad op zijn tijd. Mmmmmmmmm. We zijn een iets andere route als normaal gelopen. Dat is dan toch weer even spannend, want nieuw is altijd leuk...... Allemaal nieuwe geurtjes. Lekker rennen door de sloten en over de sloten, het kon niet op.
Kortom, ze hebben weer veel plezier gehad, daar gaat het om, toch??? Gelukkig hoeven ze bij mij niet op de achterbank maar heb ik grote kennels achter in mijn auto. Thuis lag de handdoek al klaar om het ergste vuil af te vegen. Alle hondjes waren flink moe en dat was maar goed ook. Zelf moest ik nog even naar Arnhem. Ik ging op bezoek bij Chimo, een leuk spaans hondje dat bij een gastgezin zit hier in Nederland. Hij is op zoek naar een fijn baasje en laat mijn zoon Freek nou op zoek zijn naar een fijn hondje. Mams gaat dus even kijken of dit een match zou kunnen worden. Wordt vervolgd.....

Zullen we?????

Ja, we gaan ervoor......
 
Vrolijk oud vrouwtje....

Wat ruist daar door het struikgewas?????

Spannend, ik ruik allemaal nieuwe luchtjes....

Heee, zit daar iets?

Dat moet ik onderzoeken....
 
In het leger noemen ze dit "mudrun"

Luna, daar krijg je vieze voetjes van!!!!!!

Kom even lekker droogrennen!