donderdag 28 mei 2015

Nieuwe naam.......

Terwijl ik weer achter haar aan ren, denk ik bij mezelf; Hoe heb ik dit kunnen doen, ik ken Doerak en Shiva toch? Ik wist waar ik aan begon, of niet? Als ik bij haar ben, hoor ik mijzelf zeggen NEE, los, en ik pluk mijn sok uit haar bek.
Daenerys heeft een nieuwe naam, vanaf vandaag noemen we haar NEE..... Pfff, wat een ondeugend wolfje is dat zeg.

Nee, Daentje, een stoffer en blik zijn niet om mee te spelen....
Nee, Daenerys, dat is mijn pantoffel.....
Daenerys.... NEEEEE....... te laat, daar gaat de plant......
Potverdikkie, wat heeft ze nu weer? Daenerys..........
Nee, Daenerys, laat die gieter staan.....
Daenerys, dat kleed hoort IN de mand....
Nee, Daentje, dat is gemeen, niet steeds in Moos zijn billen bijten.....
Pas op, daar komt Daentje.....
Neeeeee, Daenerys, dat is mijn schooltas!!!!

En als ze nu geen speelgoed had, maar het huis ligt vol met van alles en nog wat waar honden mee zouden kunnen spelen......
Waar zijn we aan begonnen.....
Maar dan, zomaar ineens, gaan zijn de Duracel batterijen toch leeg en ligt ze zo lief tegen je aan, dan smelt je gewoon. Ik streel zachtjes over haar zachte pootje....Wat is het toch een schatje, zucht..........