donderdag 1 mei 2014

Blij op de hei

Pfff, vakantie noemen ze dat. Nou mijn dagen zijn goed gevuld.... Maandag had ik met een vriendin een afspraak met prof. dr. Marie-José Enders-Slegers. Zij is hoogleraar in de antrozoölogie aan de open universiteit. Dinsdag zijn Chase en ik naar het verzorgingshuis/revalidatiecentrum Antonia geweest in Terborg en woensdag zijn we naar de hei geweest en ben ik met een vriendin naar Daan en Corien van de Hondenspiegel geweest. Veel interessant nieuws gehoord over mens-dier relaties en het werken met honden! Maar op de hei, werd ik pas echt blij. Want als je de honden ziet genieten, kom je tot rust, zeg ik altijd. Maandag en dinsdag was het weer niet zo geweldig maar woensdag was het gelukkig in de ochtend weer schitterend! En de hei is nu erg mooi, de brem staat prachtig in bloei. Helaas had ik geen fototoestel bij me, maar de foto's van de telefoon laat ik toch maar zien hier.



Hallo, wie ben jij? Wil je met ons spelen?

Even lekker van het zonnetje genieten!

Schudden maar......

Wat ruist daar door het struikgewas?

Ik zal eens even voor je kijken!

Heerlijk rollenbollen

Jahaaa, ik kom al.....