zaterdag 3 mei 2014

Ziek

Het is weer zover, vakantie en dus..... ben ik ziek. Niet heel erg gelukkig, maar wel behoorlijk verkouden. Hoofdpijn, keelpijn, alle holtes zitten vol en een tikje koortsig. Ik dacht, ik duik lekker weer mijn bedje in, maar voor het gemak van Jan, ga ik op het logeerbed in de werkkamer. Die is beneden, dus dan hoeft Jan niet de trap op en af als er iets is. Zo gezegd, zo gedaan. Maar daar lag ik dus niet lang alleen. Eerst kwamen er twee saartjes, die vonden het wel gezellig om bij mij te komen liggen. Sam en Kira gingen toen maar naast het bed. Maar al snel vond Sam dat niet goed genoeg, en aangezien Moos inmiddels ook al OP het bed lag, vond hij dat hij als oudste teckel toch zeker ook dat recht had. Dus voor ik het wist lag ik tussen de honden. Toen ik sliep had ik het nog niet zo in de gaten, maar toen ik wakker werd omdat ik mij niet kon omdraaien, zag ik het "probleem". Bas en Chase houden niet van al die drukte. Die zijn gesteld op hun rust. Die lagen lekker in de kamer op de bank, bij Jan. Ook gezellig!