zondag 9 september 2012

Super Sammie


Missie afvallen is gelukt!!! Op 10 juli woog de boef nog 10,3 kilo. Op 8 augustus was dat 9,7 kilo. En vandaag 9,2 kilo. Geweldig toch? Hij was op een streng dieet van kip en boontjes maar mag nu weer gewoon meedoen met het versvlees voer. Hij gaat stoer mee wandelen met de meiden, vandaag weer 8 kilometer. Je merkt dat zijn uithoudingsvermogen ook duidelijk beter is. Ik ben geweldig trots op hem (ik zou willen dat het mij ook eens zou lukken.....)

VOOR

NA


Hoewel zijn lichaam wat is geslonken is zijn ego echter alleen maar gegroeid. Dat geeft soms wel eens wat probleempjes met Luna. Vooral als ze allemaal een lekker bot hebben. Sam denkt nog steeds dat hij heer en meester is en toen Luna dan ook een keer zijn bot wilde afpakken kreeg ze er direct van langs. Hij beet haar flink in haar pootje en dat was nog een flinke snee, ze liep gewoon een paar dagen mank. Ze heeft er echter niet heel veel van geleerd. Gisteren stonden ze weer samen bij een bot, beide grommend, Luna over Sam heen natuurlijk omdat ze veel groter is. Ik bedacht mij net dat het misschien beter was om in te grijpen toen Saartje me voor was. Ze had al die tijd lief bij de appelboom gelegen maar sprong nu overeind om op het ruziĆ«nde stel af te lopen. Heel slim wist ze de aandacht van Luna af te leiden naar zichzelf en zo was de spanning weer gebroken. Is de kracht van het roedel niet geweldig!!!!!

Wat gebeurt daar????

Het gewicht van sara en Luna is niet meer te meten hier thuis, daarvoor moeten we even langs de dierenarts. Het lijkt er wel op dat de dames ook weer aardig gegroeid zijn. Maar daar komen we dan pas wat later achter. Voorlopig zijn we supertrots op onze Stoere Slanke Sammie!


Lekker appeltje! Fruit is heeeel goed voor de lijn hoor.....