zondag 30 september 2012

AVLS clubdag

Vandaag zijn we naar de AVLS clubdag geweest. Tja, we zijn wel geen lid, maar het leek ons toch leuk om eens te kijken. Toen we aankwamen, kwamen Yvonne en Fred ons al tegemoet lopen met Doerak. Wat leuk om die eens in het echt te zien, wat een kanjer is dat zeg. Sara en Luna, net uit de auto, waren erg druk maar Doerak verblikte of verbloosde niet en bleef hen kalm negeren. Hierdoor werden de dames ook wat rustiger en toen vond Doerak het wel goed dat ze even gedag zeiden. Prachtig toch, hoe die dieren dat zelf mooi regelen. Helaas gingen zij er net vandoor, dus weinig kunnen kletsen. Ze vertelde ons nog wel dat Henk Roos (van Odin en Shadow... wolf en herder in Helmond) net weg was. Jammer. Toen zagen we Francis, dat was ook weer even  leuk. Zij weet ook echt precies wie van wie is en wat broertjes, zusjes, neefjes of nichtjes zijn van elkaar. De vader van Sara, Wajang, was er ook. Verder was broer Remy er en nog een ander broertje en ook zusje Zsara hebben we ontmoet. Verder was het vooral mooi om al die wolfhondjes bij elkaar te zien, allemaal hetzelfde en toch allemaal anders. Jan was vooral gecharmeerd van de bosbruine variant, zelf vind ik wolfsgrauw mooier vooral met wat wildkleur, dat vind ik wat echter. Maar bosbruin is inderdaad ook wel erg mooi. Ik heb nog wel even gekeken of ik Ineke en Thorgal kon ontdekken of Marco en Eva met Zoran (Damon Draak Sawoduwhi) maar we hebben ze niet meer kunnen vinden. Misschien waren we wat aan de late kant, we kwamen pas om 14.00 uur aan. Jammer, volgende keer beter.

Sara en zusje Zsara en Luna in het midden.

Papa Wajang

Bosbruin ik ook wel erg mooi

Heeeee, puppies, leuk, daar ga ik mee spelen!!!