vrijdag 15 juni 2012

STIL IN MIJ...


Kom bij me liggen, leg je kop maar op mijn schoot en doe je oogjes toe,
Kom bij me liggen, ga nu maar lekker slapen, kijk je wordt al moe,
En vanavond, geven wij elkaar de laatste kroel…. 

En het is zo stil in mij
Ik heb nergens woorden voor
Het is zo stil in mij
En de wereld draait maar door
Het is zo stil in mij
Ik heb nergens woorden voor
Het is zo stil mij

Ik zie je liggen en ik weet, het kon niet anders, maar het doet zo’n pijn,
Ik zie je liggen, mijn hand glijdt door je vacht, waarom moest dit zo zijn?
Want vanavond, neem ik afscheid van mijn trouwste vriend…. 

En het is zo stil in mij
Ik heb nergens woorden voor
Het is zo stil in mij
En de wereld draait maar door
Het is zo stil in mij
Ik heb nergens woorden voor
Het is zo stil mij

Stil in mij....
Zo, stil in mij....





Op vrijdag 15 juni 2012 hebben we de moeilijke beslissing moeten nemen om Mira te laten inslapen. We hebben afscheid genomen van haar om 16.45. Mira mocht slechts 2 jaar oud worden, maar we zullen haar nooit vergeten.








MIRA
Oktober 2009
Juni 2012