maandag 16 april 2012

iedere hond is toch eigenlijk een wolf....

Al mijn gehele leven ben ik gek op honden. Na lang zeuren kreeg ik mijn eerste eigen hond toen ik 12 jaar oud was, een Doberman. Geweldige hond. Vanaf dat moment heb ik altijd honden gehad. Op dit moment hebben we er zelfs 4. De oudste is Chloe, zij is een bastaardhond uit Griekenland, een teefje. Dan hebben we Sam, een ruwharige teckel van 3 jaar oud, gecastreerde reu en het jachtinstinct is goed ontwikkeld bij hem! Vervolgens hebben we Mira, een Duitse Herder van 2 jaar oud, ook een teefje en tot slot hebben we sinds 3 februari van dit jaar een nieuwe pup. Het is een Saarlooswolfhond, we noemen haar Sara, weer een teefje en a.s. woensdag is ze 19 weken oud. Sara heeft nog veel eigenschappen van een wolf in zich, ze staat dicht bij de natuur. Maar ach, zijn eigenlijk niet alle honden nog een beetje wolf?

Hoe dan ook, we maken zoveel gekke en leuke dingen mee met de roedel, dat ik dacht dat het wel leuk zou zijn een blog te schrijven.