vrijdag 14 maart 2014

Hé, die boom heb ik eerder geroken...

Vandaag zijn we weer lekker naar het bos geweest met de hele roedel. Deze keer merkte je dat Shiva al het één en ander herkende. Ze vond het heerlijk om overal heerlijk op haar gemakje te snuffelen. Natuurlijk genieten alle honden van het bos, ook Sara, Kira, Bas en de teckels. En het weer was nog steeds zo prachtig, dat ook de baasjes genoten van de wandeling. Niks beter dan je weekend beginnen met zo'n heerlijke boswandeling.
Shiva begint zich steeds meer thuis te voelen bij ons. De ergste heimwee heeft ze achter de rug. Ze is actiever en gaat meer haar eigen gang in huis Toen ze er net was, lag ze alleen in de mand, nu gaat ze lekker liggen, waar wij bezig zijn. En ook op de bank heeft ze een heerlijk plekje gevonden. Het eten gaat ook goed, de eerste dagen moest ik haar wat aansporen om te eten, maar nu lebbert ze met smaak haar bak leeg hoor. Maar ze krijgt niet te veel, want ze is wat aan de maat, net als de oppasmama, hahahaa, ze moet iets op dieet.... (ach, arme meid..... ik weet hoe moeilijk dat is hoor!)
Maar, ze heeft haar draai nu wel gevonden. Gelukkig maar, want ze moet nog even blijven.

even ruiken hoor.....

oh, en hier wil ik ook even ruiken.....

zo, nu is het tijd voor een grote hoop....

en dan wil ik nu weer even snuffelen......

gezellig clubje....

de hele roedel, Sara en Kira voorop, Shiva aan de lijn, dan de twee terrorteckels Sam en Moos en ten slotte Bas.

Lekker plekkie hoor.....