donderdag 29 november 2012

Topdog..

Nou, gisteren was het dan zo ver. De diploma uitreiking van de topdog opleiding. We gingen gezellig met het hele clubje uit eten. Nog even lekker na kletsen over alles wat we met elkaar hebben meegemaakt en geleerd. Jammer dat het nu is afgelopen. Van alle opleidingen die ik ooit heb gevolgd was dit toch veruit de beste en leukste! Vooral de wandelingen op de hei, deze waren niet alleen bijzonder leerzaam maar vooral geweldig leuk! Ook onze groepssamenstelling was erg leuk. Zes geweldige vrouwen met zeer uiteenlopende achtergronden en dan de drie mannen, top docenten! Ik zal het groepje zeker gaan missen, ben blij dat we via facebook nog wat contact kunnen onderhouden. Ik ben benieuwd wie van ons daadwerkelijk iets gaat doen met de opleiding. Ik ben het zeker van plan! Maar dan ga ik nog wel eerst het coachingstraject doen.
Voorlopig gaan er drie van ons binnenkort bij de wolvenopvang in Bilstain (Belgie) kijken. Dat heeft Erica (een van de dames) geregeld. Ik ben daarbij natuurlijk. Als ik iets geweldig vind, is het kijken bij de wolvenopvang!!!!!! Daar ga ik ook veel plaatjes schieten en er komt ongetwijfeld een leuk verslag op dit blog.
En zodra de hondjes oud genoeg zijn om mee te werken, kunnen jullie van alles lezen over mijn Topdog hondenbegeleidings training!!!!
Wordt  vervolgd.....

Meer weten over Topdog?
Leuk filmpje op You Tube:
http://www.youtube.com/watch?v=git01xXT0Og

Of deze site van Mens en Hond:
http://www.mensenhond.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=64

.

Wat was het toch leuk met de hele club op de hei!!!

Gezellige laatste avond in Gringo's... en de diploma uitreiking

Tja, dat is hem dan....