donderdag 8 november 2012

Gekkenhuis...

Pfffff, wat een gedoe allemaal de laatste tijd. Sam en het wondje op zijn poot. Nou dat hebben we wel onder controle. We hebben een schattig babyhemdje gekocht bij de Hema en zo kan hij dus niet meer likken. Beetje calendula erop voor het slapen gaan, dat doet wonderen. Het ziet er al een stuk beter uit.
Met Luna zitten we al een dikke week te wachten op wat komen gaat...... Ze ruikt heeeeeel lekker voor de mannen, maar er is nog niets te zien. Geen opgezette achterkant, geen druppel bloed... stille loopsheid?????? Ik baal er wel een beetje van, want ik had haar natuurlijk op 18 november mee willen nemen naar de blogwandeling. Ik denk dat we dat maar moeten vergeten, anders krijgen we witte saarloospuppies..... hahahaha.
Tot overmaat van ramp is Jan afgelopen dinsdag opgenomen in het ziekenhuis. Nu is hij van maandag tot donderdag altijd in het westen dus zou je denken, dan maakt het toch niet uit dat hij er niet is.... Echt wel dus, want nu race ik ook nog twee keer per dag naar het ziekenhuis om die lieverd tot steun te zijn. Ga je naar de huisarts voor wat druk op de borst, wordt je ineens met ambulance naar hartbewaking gebracht. (misschien logisch aangezien hij al twee keer een hartaanval heeft gehad). Maar goed, na hartfilmpje, bloed prikken, fietstestje etc nu gewoon op zaal. Catheterisatie liet zien dat er wel weer een vernauwing zat, voor en achter de stent. Even afwachten of de cardioloog wil dotteren of medicatie wil aanpassen.
Tja, en dan natuurlijk nog gewoon een fulltime baan (ik werk veel thuis, maar toch.... het werk moet wel gedaan worden) en het huishouden (nou ja, dat schiet er echt een beetje bij in nu.....)
Maar genoeg geklaagd, we gaan er weer lekker tegenaan vandaag!!!!


Pfffff, ik ben toch geen aankleedpop!

Hè, wat heb jij nou????

Echt hema.....