dinsdag 28 juli 2015

Opzij, opzij, opzij

Wat is een Saaarloos toch heerlijk onvoorspelbaar... Geweldig om mee naar een hondenschool te gaan. Je steelt echt de show....
Vanavond was het les vier van de puppyklas. Famke, de Friese Stabij was weer van de partij en mijn grote vriend Willem. Ook waren er twee nieuwe hondjes, Puk een lief klein zwart hondje en Tim de Aussie. Tim en Daentje vonden elkaar wel erg leuk en lief.....
Het volgen aan de lijn ging vandaag wel iets beter moet ik eerlijk zeggen. En zit doet Daentje ook keurig. Maarrrrrr.... toen kregen we de leuke opdracht om ons hondje bij ons te roepen van een wat grotere afstand.... Tim en Willem deden het even voor, zodat Daenerys wist wat er van haar verwacht werd.... Ja ja.... dussssss......


Kijk, en op zo'n moment denk ik wel eens.... wat is een Aussie of een Duitse herder toch heerlijk........Pfffff..... Daenerys had voor alles en iedereen oog, behalve voor mij....
Ach, het duurt misschien wat langer, maar het gaat goed komen, dat weet ik zeker. Of zoals ze hier in de Achterhoek zeggen: 't kump goed!
Na de les vond Daentje het wel erg leuk om met haar nieuwe vriendjes te spelen!!