dinsdag 25 juni 2013

Nog een dagje Sanne

Tja, aangezien het gisteren regende hebben Sanne en ik besloten dat we het vandaag toch echt even over moesten doen. Dus ik weer mijn wagen volgeladen en richting Hengelo gereden.
Nou, toen we het pad van Sanne opreden, kwamen de hondjes al in actie hoor. Sam begon te piepen, Rubio zat met gespitste oren en ook Doerak herkende het al. Hij wilde vast door het gat klimmen, maar dat mocht deze keer niet. Er was natuurlijk geen houden aan, dus toen ik geparkeerd stond hebben we direct het hele spul uitgeladen. Oak en Katie waren ook door het dolle, dat de vriendjes er weer waren. Sanne heeft een paar prachtige foto's gemaakt, en ach, mijn camera heeft ook nog wat plaatjes opgeleverd.

Mooie Doerak

Lieve Katie

Leuk stel

Sammie had alweer een "zandneus"

Met z'n drieën... nee dat lukt toch niet....

Slubber, slubber


Doerak en Katie aan het stoeien

Gaat alles goed? vraagt Luna

Ja hoor, maar nu even uitrusten

Ook Chloë mocht weer mee, zij ging lekker haar eigen gang

Sara en Sammie.... lief!

Wat een plaatje hè

Stoere Sammie

Onze Spaanse klimgeit....

Doerak vond het ook wel stoer om op de rotsen te staan

Lieve grote knuffelkont

Broer en zusje....