maandag 21 oktober 2013

Eerste schooldag.....

Vandaag was voor Kira de eerste schooldag. We gingen naar een leuke hondenschool, waar in kleine groepjes wordt getraind en dus veel aandacht is voor de cursist en hond. Kira deed het netjes hoor, voor zo'n eerste keer. Kijk, ik kan haar dat ook wel zelf leren, maar het is zo heerlijk om gewoon even met haar alleen bezig te zijn. Ik merk dat ze natuurlijk wel wat onzeker is zonder de roedel erbij, maar ik verwacht dat dit wel beter gaat worden naar mate we vaker gaan.
Voor mij is het ook weer een beetje een stok achter de deur om vooral met trainen bezig te blijven. De bedoeling is dat ik ook met Moos ga, maar dan op een andere dag. Zodra er dus weer een nieuw clubje gaat starten op een andere dag, ga ik met Moos aan de slag. Daar verwacht ik meer "problemen" dan met Kira. Moos is een echt minmonstertje.
Maar Kira deed het dus heel netjes. Huiswerk voor volgende week, zit en blijf. We gaan oefenen!!!!
Op dit moment is Kira in ieder geval versleten, en dan gaat dat oortje toch weer even hangen, hahahaha.