donderdag 2 januari 2014

Brrrrr, koud hoor..

Vandaag was het weer zover. Sam en nu dus ook voor het eerst Moos, gingen naar de kapper. Sam is het natuurlijk al gewend. Hij is stapelgek op Tamara en vindt het dan ook geen probleem om daarheen te gaan. Moos was nog nooit geweest dus, ook al was het nog niet echt nodig, hij mocht mee. Tamara zou hem een klein beetje "bijwerken".  Op het koppie mocht er iets af en natuurlijk oortjes, nageltjes en dat soort dingen. Ook mocht Moos even gewassen en gedroogd worden. Eigenlijk allemaal om hem te laten wennen aan deze dingen. Toen ik ze weer ging halen was ik bang dat hij het misschien eng had gevonden, maar niets was minder waar. Moos was in een opperbeste stemming toen ik ze ging halen, niks niet bang. Hij had het helemaal niet erg gevonden. Ze waren natuurlijk wel blij om mij weer te zien. Die ondeugende Sam had binnen een hoopje voor Tamara gemaakt, bah, kleine viezerik. En Moos had natuurlijk wel hier een daar een spatje urine laten lopen, het is en blijft een beetje een zeikerd. Als hij ergens nieuw is, of nieuwe mensen ontmoet dan laat hij van vreugde (of van de zenuwen) altijd wat lopen. Gelukkig vindt Tamara dat niet erg. De salon was erg mooi geworden. Ze had hem een hele tijd geleden al verbouwd, maar ik was er nog niet geweest. Ziet er heel leuk uit allemaal!



Toen ik de jongens ging halen, had ik ook Bas even meegenomen, hij moest zijn nageltjes even geknipt. Hij vond dat ook helemaal niet erg, gaf geen kik. Stond braaf op de tafel en natuurlijk kreeg hij een lekker snoepje toen hij klaar was.

 

En nu  zijn het weer drie mooie mannen hoor. Ze kunnen er weer tegenaan. Maar uhhh, wel even koud hoor, buiten, zonder jas. En we zien nu ook weer dat Sam toch iets te gespierd is. Toch maar weer even op dieet, net als het baasje en het vrouwtje. Maar dat komt goed uit, want dan heeft Sam ook goede voornemens voor 2014. En zijn knuffelgehalte is toch weer enorm gestegen nu hij weer zo lekker kort is en zo heerlijk ruikt! Weg met die wilde krullenbol!