dinsdag 25 maart 2014

Prachtige lentedag

Wat een prachtige lentedag was het weer vandaag. Wat vreselijk om dan een dagje vrij te zijn, hahaha. We hebben er een gezellig dagje Sanne van gemaakt. Ik had mijn wagen volgeladen met honden. Even langs de bakker voor een lekker broodje en langs de groenteboer voor wat salades. En dan op weg naar Hengelo (Gld). Shiva en Chase waren er natuurlijk nog nooit geweest. Maar ze zagen al aan de reactie van de andere honden dat het iets leuks moest zijn. Eenmaal bij Sanne maakten ze kennis met Oak en Katie en toen was het spelen, spelen en nog eens spelen....
Shiva kon het prima vinden met Oak, die twee hebben zich heerlijk uitgeleefd! Natuurlijk hadden de andere honden ook enorm veel pret.
Tja en als de hondjes het naar hun zin hebben, dan hebben de baasjes dat ook.
Sanne en ik konden even heerlijk bijkletsen en dronken een lekker kopje thee (met overheerlijk slagroomsoesje) op het terras. Daarna even paar rondjes weiland gelopen en mooie foto's gemaakt. Toen genoten van de lekkere lunch.... lekker en gezond. Als het zonnetje scheen was het heerlijk warm, maar als de zon even achter de wolken verdween, kon je merken dat het nog maar maart is.
Al met al een heerlijke dag.
's Avonds was het weer de trainingsdag van Moos. Gisteren was het Kira haar dag, maar omdat zij loops is, had ik Sara meegenomen. Sara deed het nog verrassend redelijk, moet ik eerlijk zeggen. Tja, ik weet dat ze het allemaal geleerd heeft, maar eerlijk gezegd heb ik niet veel meer met haar geoefend. Ja, de gebruikelijke dingen van zit en af, maar meer niet. Maar ze deed het echt netjes. En vanavond dus weer met Moos. Hij was enorm druk en bakte er niet veel van. Maar de wijze Sandra kon mij vertellen waarom. Ze vroeg of ik misschien wat onrustig was en tja, eerlijk gezegd had ze daar gelijk in. Kijk, dat is dus spiegelen.... Vrouwtje onrustig, Moosje onrustig..... dus.... adem in, adem uit en tot rust komen. Kijk, dan gaat het ineens allemaal veeeeeel beter.
Geniet van de prachtige foto's allemaal! Met grote dank aan Sanne!!! Wat een topfotograaf!!!!!!! (PS als je op de foto klikt, krijg je hem vergroot in beeld.)

Sara en Kira: "Krijgen we nog een snoepje of hoe zit dat?"

Shiva en Oak lekker aan het spelen.

Sara en Chase, topmodellen.

Wat een schatje toch, die Chase!

Saartje met stok

Kira met stok
Chase met stok

Oak en Shiva, new best friends for ever (BFF)
Lekkere teckelkontjes

Sammie......

Moosje......

Geweldig trio

Wat een plaatje hè

Shiva en Oak kunnen het goed vinden samen

Saarloos gestoei
En ja, Bas was er ook en had veel plezier,
hij is alleen niet zo fotogeniek als de rest.

Onze gastvrouw, Oak

En de andere gastvrouw, Katie




PS: Oeps, ik zie net zelf op de foto's dat ik vergeten was de halsbanden af te doen... Gelukkig is er niks misgegaan tijdens het spel en we waren er ook constant bij. Maar de volgende keer gaan ze natuurlijk af. Veiligheid voorop!